oProducenci

oKoszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

oPogoda

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały wprowadzone legalnie na polski rynek. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanych określoną w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w przepisach o rękojmi za wady rzeczy sprzedanych.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu, karty gwarancyjnej producenta (jeżeli dany towar taką kartę posiada), oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48663059224.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W przypadku reklamacji zakupionego towaru, koszty przesyłki reklamowanego produktu ponosi Konsument.
  3.  W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. W przypadku, gdy reklamowany towar objęty jest gwarancją producenta, reklamacje rozpoznaje producent. Termin na rozpatrzenie reklamacji może się wówczas wydłużyć. Powyższe nie narusza terminów ustawowych na rozpoznanie reklamacji przy sprzedaży konsumenckiej.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

Wzór formularza zgłoszenia reklamacyjnego poniżej.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sz.kap.sklep@gmail.com lub telefonicznie: +48663059224. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów/odstąpienie od umowy.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu towaru.

 

 

  1. W przypadku odstąpienia od umowy, koszty zwrotu zakupionego towaru ponosi Konsument.
  2. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

oTranslator

 

oZaloguj się

oWaluty

oPromocje

Wędka Tyson 300 Wędka Tyson 300 30,00 zł 50,00 zł

oNewsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

oReklama ...

Sklep jest w trybie podglądu

Sklep zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

 

Webmaster n_OE - n_oe@interia.pl https://mojnowysklep.pl/  https://de.mojnowysklep.pl/  http://en.mojnowysklep.pl/ http://dreams.mojnowysklep.pl/

 

{nocache:8205a8e1175d35ca376b57092ca3d433#0}
Click Shop | Hosting home.pl